Eindelijk!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Jacqui

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

30 Augustus 2018 | Nederland, Heerlen

En zo is het ineens donderdag!

De dag van vertrek.
We hebben een overnachting bij mijn oom Jan in Heerlen gepland.
Dit is sowieso gezellig en daarnaast ook praktisch: want dan hoeven we vrijdag niet zo ontzettend vroeg weg om toch nog redelijk op tijd in Chalon-sur-Saône te zijn.

ik ben er op tijd uit, en besluit eerst maar even de boodschapjes te gaan doen die we mee willen. Gelijk wat croissantjes meegenomen, om vast in de stemming te komen :-)
Als ik thuis kom, is Rob bezig met de vogelkooi in orde te maken, ons Voegeltje gaat uit logeren bij Rob en Annemiek, wel zo gezellig en dan is hij niet twee weken alleen
Rond de middag zijn we klaar en besluiten we naar Zeewolde te rijden om t beestje weg te brengen en dan kunnen we daarna op ons gemak doorrijden naar Heerlen.
Bij Annemiek en Rob is het, als altijd, gezellig en Kenzo en Chico zijn 'blij' met hun nieuwe huisdier. Allemaal spannend en nieuw, dus bij ieder tjilpje van Voegeltje klinkt er uit twee honden geblaf en soms gejank.
Wij wensen Annemiek en rob dan ook veel plezier toe, maar dat komt vast goed!

Op ons gemak rijden we daarna, in het zonnetje, naar Heerlen.
Lekker in de vakantiestemming, onderweg een broodje bij Van der Valk en mooi op tijd bij oom Jan.

Daar een ontzettend gezellige middag en avond gehad.
De loting van de CL gekeken, natuurlijk met veel commentaar en daarna bij Buenos héérlijk uit eten geweest. Lopend heen, dus de hakve liters bier en rosé en afsluiting met Gin-tonic maakte de avond compleet.
Op de wandeling terug naar huis, mooie stukjes Heerlen gezien, dankzij de shigt-seeing trip van oom Jan.
Wat een mooie stad is dat geworden, oprecht een aanrader.
Thuisgekomen, zijn we eigenlijk allemaal redelijk snel in bed gekropen, was het de drank of de vermoeidheid???
of wellicht beide...in ieder geval...IK ben als een blok in slaap gevallen.