Dag 6 - Reisverslag uit La Garde, Frankrijk van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit La Garde, Frankrijk van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Jacqui

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

06 September 2018 | Frankrijk, La Garde

Wederom een Wij-DOEN-VANDAAG-NIKS dag!
Hoe héérlijk is het om 's ochtends na je ontbijt buiten op je veranda, elkaar aan te kijken en te zeggen: zwembad?

En dan heerlijk een paar uren aan het zwembad vertoeven, beetje zwemmen, beetje lezen, zonnen, zwemmen, lezen, zonnen, kortom: Genieten met de Grote G! :-)

Ergens eind van de middag boodschappen gehaald voor de pasta carbonara, weer terug en gezellig gekokkereld.

Nog getracht om te werken aan ons trouwalbum. We hebben hier Wi-Fi, maar helaas werkt deze zó ontzettend traag dat de 507 foto's die geupload moeten worden voor Albelli, niet lukt.

Redelijk frustrerend, want ik had toch echt gehoopt daar hier lekker de tijd voor te maken, maar ja...dat wordt iemand zoeken die 'niks' te doen heeft en het leuk vind een trouwalbum bij Albelli in elkaar te flansen. ( ...iemand...???)

's Avonds yatzee gespeeld, nog ff gestressd en toen naar bed.

Ergens, voor mijn gevoel midden in de nacht, hoorde ik een enorme dreun, alsof iets viel op de vloer. Klaarwakker en redelijk, dat je zegt, met lichte hartkloppingen Rob aangestoten, maar die kon alleen maar duf zeggen: 'er is niemand binnen want ik (..) heb geen rits gehoord', alsof hij uberhaupt iets hoort! Maar goed, vervolgens lang wakker gelegen, om na een poosje naar het toilet te gaan.

Daar kwam ik tot de ontdekking dat er iets water lag, maar ja...midden in de nacht ff opgedweild met een toiletpapiertje en klaar weer, in bed.
Tot Rob 5 min. later naar het toilet ging, doorspoelde en ik een luide "Godver' hoorde...het water liep er aan alle kanten omheen.

Dus...campinglife it is:...dweilen met de handdoeken, theedoeken en ondertussen verzinnen wat het kan zijn?
Rob op een gegeven moment maar naar buiten om de waterkraan af te sluiten en nadat het ergste stromen voorbij was en het volgens ons, niet meer liep, maar wat gedronken en toen weer in bed.
Inmiddels was het ergesn rond 5en.

Vanmorgen de beheerder erbij gehaald, bleek dat de stekker van het pompsysteem eruit lag. Waarschijnlijk een wilde kat of vos, die vannacht vast heeft gezeten in het snoer, in paniek is geraakt en daardoor hard de stekker eruit heeft getrokken ( de harde kanl die ik hoorde, zal een combinatie zijn geweest).
Tja...gelukkig was het euvel toen snel verholpen.

Na het ontbijt gedouched en toen de schoenen aan getrokken voor ons avontuur vandaag.
Zie verslag dag 7 :-)

liefs, Jacq.

• 06 September 2018 - 20:05

Fennie:

Wat een belevenis 's nachts. En met je oren is dus niets mis.
    Geniet er nog maar van.