Dag 1 - Deggendorf - Reisverslag uit Lachtal, Oostenrijk van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu Dag 1 - Deggendorf - Reisverslag uit Lachtal, Oostenrijk van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Deggendorf

Door: Jacq.

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 Februari 2019 | Oostenrijk, Lachtal

Vroeg vertrokken, 07.00 uur ready and go!

Onderweg begon de groepsapp 'Wintersport 2019' al op tijd te rinkelen...iedereen was onderweg, 'waar zijn jullie', er was een wokpan vergeten, dus stel 3 reed 'effe' terug, gaan we koffie drinken?

Kortom...het was gezellig :-)
Nog leuker werd het bij Oberhausen, stle nr 3 gaf aan dat zij de alternatieve route zouden gaan nemen i.v.m. de file die werd aangekondigd. Wij besloten om de navigatie te volgen, die gaf een alternatieve route aan.
Het leuke van de moderne technology is dat je via je mobiele telefoon je 'live locatie' kan weergeven, dit leidde bij ons in de auto tot hilarische momenten: stel 1 kwam vanuit het Noorden en reed dus de noordelijke route, stel nr 2 (wij) reden de omleidingsroute, dit was de midden route, en stel nr 3 (vanuit Zeewolde) reed de alternatieve route, en reed dus de meest zuidelijke route.

Het was een leuke rit, verder geen bijzonderheden. stel nr 1 was rond 16.00 ter plekke, en wij kwamen met stel nr. 3 aan rond 17.00 uur.
Een mooi appartement, met danszalen van slaapkamers, maar helaas géén woonkamer, maar enkel een gezellige eetkeuken.

Het was een gezellige avond, veel gelachen, overheerlijke zelfgemaakte erwtensoep gegeten, gemaakt door mij TopKokkie, en uiteindelijk wel iedereen op tijd in bed.

Na een heerlijke nachtrust vanmorgen wakker geworden met een strakblauwe lucht, heerlijke vrieskou en lekkere koffie.
Nadat Francoise, Annemiek en ik broodjes hadden gehaald ('nee France, alleen naar de bakker!) en we een leuk, gezellig, ontbijt hebben genuttigd (met onderwerpen die meniggeen de eetlust zouden ontnemen, maar ons gelukkig niet...hahahaha), de spullen weer in de auto, huis schoongemaakt, en toen de laatste 2½ uurtjes naar onze eindbestemming hier in Oostenrijk gereden.
Onderweg nog eventjes een stop gehad, en toen de sneeuw tegemoet.

Aangekomen bij een prachtig appartment, die allee verwachtigen overtrof. (zie de foto's)

Nu eerst een hapje eten, daarna zal ik verder gaan met vandaag!