Dag 7 - 25 januari 2024 - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu Dag 7 - 25 januari 2024 - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Jacqueline Keur-Hofkamp - WaarBenJij.nu

Dag 7 - 25 januari 2024

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

25 Januari 2024 | Oostenrijk, Zell am See

Na de uitdagende dag gisteren in Kaprun, hebben we besloten vandaag gewoon weer in ons eigen Zell am See, Schmittenhohe te blijven.

In de ochtend rustig aan gedaan, ontbeten en toen rond 10.00 uur naar boven.

Daar troffen we de familie ook aan en hebben we een heerlijke, leuke, gezellige en mooie dag gehad.

Goede sneeuw, lekker zonnetje, mooie pistes, leuke lifttripjes, kortom: een dag zoals je denkt dat moet zijn.

Gezellige en lekkere lunch aan één tafel met z'n 10en! Het was me een feestje.

Daarna weer naar boven en nog een paar keer op en neer.

Rob stopte er iets eerder mee, kreeg weer last van z'n teen, dus toen ben ik met Annemieke nog 2 keer omhoog gegaan.

Rond half 4 hielden we het voor gezien. Om 16 uur gaat de laatste lift naar boven, en om beneden te komen zonder te moeten door skiën naar het dorp nemen we dus die van 16.00 uur max. Nu waren we iets eerder en hebben we thuis even lekker gedoucht, wat gedronken en eigenlijk gewoon lekker relax gedaan.

Om 19.45 uur hadden we afgesproken met de familie bij Deinz [e-38] Meinz voor een etentje.

Wat een ontzettend leuk restaurant, een absolute aanrader voor als je een keer in Zell am See bent.

Nog een hilarische afsluiter van deze avond; bij weggaan, iedereen in de jassen en de chauffeurs op zoek naar de sleutels van de auto. Annemiek kon m niet vinden, tas (buiten) binnenstebuiten gekeerd, bevoeld door Kirsten en Anouk in zakken en jassen en nog een keer, maar geen sleutel.

Robbie zegt nog: heb je m niet in de auto laten zitten? maar dat kon niet want ze had de auto op slot gedaan. Ondertussen Rowan al richting de auto gewandeld en Annemiek en de meiden naar binnen om voor de zekerheid toch rondom de tafels te kijken.

En daar kwam Rowan aan met een mooi papiertje: we hebben uw sleutels van de auto naar het politiebureau gebracht, groeten Bram en Daan.

Hilariteit alom, maar goed, gelukkig waren de sleutels veilig en kon iedereen gerust naar huis.

In ons appartement nog een rosé en biertje genomen en toen het bed in.